Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitäs kokkaatte isänpäiväksi?
08.11.2006 |
Mä tässä tuskailen kun olen vielä aamuvuorossa sunnuntaina ja jotain kivaa pitäisi kokkailla isille kunhan töistä kotiudun! Jotain nopeeta ja hyvää, oliskos vinkkejä?
Kommentit (2)
aamupalaksi paist. munia ja pekonia, sämpylää yms. Lounasta en vielä tiedä, varmaan pihvit ja sitten jonkunlaisen kakun kyhään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kuulostaa varmaan tosi juntilta, mutta minä ajattelin tehdä makaronilaatikkoa, koska siitä oikeasti mies tykkää! Aion kyllä terästää sitä vähän Koskenlaskijalla tai fetajuustolla.