Lue keskustelun säännöt.
Kuinka päästä eroon ahdistelijasta?
16.02.2008 |
Väkivaltaiseksi osoittautunut ex-pano, jonka kanssa petin miestäni. Ei meinaa uskoa ettei minua enää kiinnosta. Lähettelee uhkailuviestejä jne. En uskalla mennä poliisille ettei mies saa selville.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla