Lue keskustelun säännöt.
Oletko käynyt katsomassa Vuonna 85 musikaalin? Mitä tykkäsit?
02.01.2008 |
Itse olen menossa kuukauden päästä ja olisi kiva kuulla kommentteja.
Kommentit (4)
Ihmeteytti mitä hauskaa siinä oli. itseäni lähinnä itketti. Mikä ei tarkoita että esitys olisi ollut huono, ahdistava vain. En kestä sellaisia surkeita ihmisiä, onneksi en todellisessa elämässä tunne sellaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähtisin uudestaankin katsomaan jos voisin :-D
Yleisökin oli kybällä mukana.
Vieläkin tulee hyvämieli kun muistelen sitä esitystä.
Olivat viitsineet nähdä vaivaakin esitykseen, eikä vaan ratsastaneet laulujen voimalla.