Lue keskustelun säännöt.
Apua! Mitä 8-vuotiaalle tytölle lahjaksi???
01.11.2006 |
Auttakaa kaikki joilla tuonikäisiä lapsia. Itsellä pää aivan tyhjä!
Kommentit (2)
Heh, vielä kun joku kirjoittais sanakirjan 8-v tyttö-suomi ;-)))
Kiitos vastaajille, lähden etsimään huomenna geelareita ja taskukissoja...
lisää ehdotuksia otetaan innolla vastaan!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai " tiimarikrääsää" , kyniä, kumeja, geelareita ym. Nämä uppoo meidän 8-vuotiaaseen.