Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunikat ja kietaisupaidat rintavalle. Onko minussa joku vika, kun ne nayttaa jarkyttavalle vaikka aina mainostetaan miten ne kay muka kaikille!?!

Vierailija
01.01.2008 |


Mietin vaan, kun taas niitä sovittelin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa tunikoista ja kietaisupaidoista näyttää päälläni kamalilta. Näytän lihavalta ja paljon suuremmalta kuin oikeasti olen. Ja itse olen päätellyt sen johtuvan siitä, että vaate peittää vyötärön, joka on hoikka ja korostaa yläosaa, jolloin tulee vaikutelma siitä että on yhtä iso joka puolelta, mikä olisi hyvä juttu, jos olisi vyötärölihava, muuten ei!



Tiedän monta vyötärölihavaa, joilla tunikat näyttävät hyvältä, minulla vaan ei.



Myös tunikan mallilla on väliä, jos leikkaussauma menee juuri rintojen alapuolelta ja tunika alkaa levitä heti sen jälkeen, näyttää päälläni varmasti kamalalta!

Vierailija
2/5 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on rypytys rinnan päällä! Voi että, minä kokeilin ja näytyin aivan Homer Simpsonilta!!! Järkytys, sillä olen oikeasti tosi hoikka vaikka on isot tissit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki näyttävät kuin olisivat viimeisillään mutta pakko pitää kun muotia ovat.

Vierailija
4/5 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse löytänyt tosi kivoja, mutta montaa on saanut sovittaa. Paras kietaisu tunika on kumma kyllä Prismasta, olisin ostanut toisenkin samanlaisen mutta olivat heti loppuneet.



t. e-kuppi

Vierailija
5/5 |
01.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta semmonen telttamallinen... huh huh!! T. Homer

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme