Parhaat alelöytösi tähän mennessä?
Kommentit (7)
Ja muutamat paidat, joita löysin. Olen viimeksi ostanut vaatteita itselleni vuosi sitten ja kaikki, mitä löysin tuli tosi tarpeeseen, sen verran kuluneita nuo edelliset vaatteet on.
Lapselle löysin housut -70% ja hintaa jäi enää 7¿. Mielestäni oli jo hyvä löytö!
..kaksi bodya ja kolmet housut, ja hintaa jäi alennusten jälkeen 11¿!!
merkkituotteita, 30-40 % alennuksella. Musta hyvät löydöt, kun niitä etsin ja kootkin sattuivat vielä löytymään.
kaikille lapsille vaikka kuinka paljon vaatetta. Collegepaitoja ja housuja jne. -60 prosenttia.
Ostan aina alesta isot kasat alevaatteita ja loppuvuonna vaan pakolliset lisähankinnat jos jotain ilmenee.
Kirjoitan aina listan mitä tarvitaan ja koluan isoimmat alet sen perusteella.
lindex:ltä paljon -70% alushousuja, juhlasukkahousuja, t-paitoja
maksoin niistä 29.90 ¿