Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi ihmiset vihaavat sukulaisiaan niin paljon?
01.02.2008 |
Näissä kirjoituksissa parjataan sekä puolison perhettä että omien sisarusten puolisoja päivästä toiseen? Pitääkö kukaan omistaan? Alkaa suorastaan pelottaa mennä anoppilaan kylään, kun näitä lukee ;)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa