Lue keskustelun säännöt.
Hullu tunne rinnoissa, onko muilla vauvaa yrittäneillä ollut?
01.02.2008 |
Siiskun sanotaan, että rinnat aristaa alkuraskaudesta, mitä tuntemusta sillä oikein tarkoitetaan??? Mulla pitäisi menkkojen alkaa sunnuntaina, ja nyt ovat rinnat olleet ihan omituisen KYLMÄN tuntoiset kokonaisen viikon. Ei kipeät, arat eikä turvonneet vaan kylmät=). Ei kylläkään noin ihon pinnalta vaan sisältä..outoa. JOspa ne menkat ei nyt tuliskaan=)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
outo oire minulle.