Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto, kun on haikea mieli. Hyvästelin just yhden ihmisen :(

Vierailija
27.05.2007 |

Eli hyvästelin tänään miehen, jota olen pitänyt isä figuurina. Olen harrastanut 17 vuotta kansantanssia, aloitin jo ala-asteikäisenä ja tuo mies oli meidän toisena ohjaajana. Oma isäni kuoli 5 vuotta sitten.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan