Lue keskustelun säännöt.
viisi tuntia vielä asiakaspalvelussa töissä (ilman taukoja)ja
26.05.2007 |
ja meinaan nukahtaa valvotun yön jälkeen (lapsen kanssa). Muutenkin odottaessa en jaksaisi seisoa, mutta minkäs teet, kun pakko on. Kamalaa, kun ei jaksaisi palvella yhtään asiakasta. Mistä piristystä..?
Kommentit (4)
joudut netissäkin tappamaan aikaasi ja palkka juoksee :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
peräti 2 asiakasta ja mitään muuta tekemistä ei ole. Ei voi siivota, järjestellä mitään. Tuskin sitä sairaslomaa saa tylsistymiseen;) Mieluummin tekisin jotain, niin aika kuluis.
Käsitin että odotat kakkosta? Äidin hyvinvointi menee kaiken muun edelle joten mars kotiin sieltä:)