Lue keskustelun säännöt.
Päiväkodin kevätjuhla - ei kai mun tarvii muistaa hoitajia vielä
23.05.2007 |
mitenkään, kun lapset ovat siellä vasta toista kuukautta? Ajattelin, että jouluna vasta olisi aiheellista.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihan jotkut kukat riittää, jos et jaksa muuta ideoida. Anna joku sellainen kukka, mitä voi pitää parvekkeella tai pihalla.