Lue keskustelun säännöt.
Onko Lassie hyvä talvihaalari?
Kommentit (5)
Räntäsateessa oli tänäänkin eikä kastunut läpi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan hyvä haalari muuten, varsinkin supratec (?). Mutta tosi ruman värisiä.
Tyhmää ettei voida panostaa myös haalarin ulkonäköön.
Haalarit olivat 3 vuotiaallani, joka istui ja makasi pulkassa, teki lumienkeleitä useampiakin jne. Maksoivat jotakin 60e.
eikä mun mielestä edes ruma tuo viime vuoden puku.
nyt on hankittu sekä Lassie että Reimatec