Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisaammat auttakaa!

Vierailija
24.04.2006 |

Eli kun täällä yleensä on tietäjiä asiaan kuin asiaan, niin onko kellään tietoa paljonko suurin piirtein maksaa kaadattaa puu omakotitalon pihasta, missä on hankalat tilat kun sähköjohtoja menee joka puolella?

Olisin kiitollinen jos jollain olisi mitään hajua!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suht ahtaista paikoista eikä ole koskaan maksanut mitään kun ovat kaatopalkaksi antaneet puun kaatajien matkaan.. =)

Vierailija
2/3 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon en viitsi kysymystä laittaa kun jos kysyt jotain tavallistakin tavallisempaa asiaa, kuten nyt esim. puun kaato, niin johan on varmaa et sitä viestiä ei edes aukaista, kokemusta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puu on kovin lähellä johtoja.