Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Viisaammat auttakaa!
24.04.2006 |
Eli kun täällä yleensä on tietäjiä asiaan kuin asiaan, niin onko kellään tietoa paljonko suurin piirtein maksaa kaadattaa puu omakotitalon pihasta, missä on hankalat tilat kun sähköjohtoja menee joka puolella?
Olisin kiitollinen jos jollain olisi mitään hajua!!!
Kommentit (3)
Otsikkoon en viitsi kysymystä laittaa kun jos kysyt jotain tavallistakin tavallisempaa asiaa, kuten nyt esim. puun kaato, niin johan on varmaa et sitä viestiä ei edes aukaista, kokemusta on!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
suht ahtaista paikoista eikä ole koskaan maksanut mitään kun ovat kaatopalkaksi antaneet puun kaatajien matkaan.. =)