Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa!! Kertyykö lomarahat automaattisesti äitiys- ja vanhenpainlomakaudelta vai...
09.03.2006 |
...onko tässä jotain tarkentavia ehtoja olemassa?
Hoitovapaalle kohta jäämässä ja mietityttää, että saanko automaattisesti lomarahat vai evätäänkö ne jollain perusteella?
Jos lomarahaa maksetaan, niin mistä se lasketaan, kun työ on ollut tuntipalkkapohjaista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oitovapaan välissä.
Tuntipalkkaisista en tiedä, meillä ollaan kk-palkalla.