Lue keskustelun säännöt.
Nälkä!!
18.11.2005 |
Eikä mitään kivaa naposteltavaa kaapissa.
Ei millään viitsisi pastaa tai riisiä ruveta tekemään. Kun olisikin viisas, ja muistaisi aina kaiken ostaa kaupasta :/.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
http://www.frodinge.se/bilder/recept/kladdkaka-pistage.jpg