Muita, joilta Itävallan kauhujenkelarin insestitapaukset vieneet yöunet?
Mulla pyörii tapaus koko ajan mielessä, en voi tajuta hirviöisän pahuutta. Tuntuu, että tämä tapaus on järkyttänyt elämääni liikaa enkä tiedä miksi. Mistä apua?
Kommentit (5)
Mäkin pohdin maailman pahuutta liikaa, ja erityisesti ahistaa, jos lapset joutuvat kärsimään... Uuh, en halua edes ajatella!
Nyt olen jo sopeutunut, mutta alkuun saatoin hätkähdellä monta kertaa hereillä. Tapaus on kertakaikkisen brutaali. Jos joku kirjoittaisi moista fiktiona, se olisi mielestäni jo ihan överiä.
Nyt olen jo sopeutunut, mutta alkuun saatoin hätkähdellä monta kertaa hereillä. Tapaus on kertakaikkisen brutaali. Jos joku kirjoittaisi moista fiktiona, se olisi mielestäni jo ihan överiä.
Mistä noita SAIRAITA ihmisiä löytyy??
...itkin monta yötä lukiessani opiskelumateriaaleja insestitapauksista ja monista muistakin asioista. Nykyään en lue noita juttuja, koska tiedän, etten jaksa vatvoa niitä mielessäni viikkokaupalla.