Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskistä suomea asuntoautolla 2v kanssa, mihin mennä?

Vierailija
17.07.2009 |

Lähdemme keski-pohjanmaalta Kokkolasta ja kierros voisi mennä tampereen kautta. Missä olisi kivoja alueita, paikkoja, pysähtymispaikkoja, matkaparkkeja tms? Ihan ekaa kertaaa ollaan lähdössä tällaiselle reissulle, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon??? Kaikki apu ois tervetullutta=)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme