Lue keskustelun säännöt.
Keskistä suomea asuntoautolla 2v kanssa, mihin mennä?
17.07.2009 |
Lähdemme keski-pohjanmaalta Kokkolasta ja kierros voisi mennä tampereen kautta. Missä olisi kivoja alueita, paikkoja, pysähtymispaikkoja, matkaparkkeja tms? Ihan ekaa kertaaa ollaan lähdössä tällaiselle reissulle, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon??? Kaikki apu ois tervetullutta=)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla