Lue keskustelun säännöt.
Apua, joku kirjoitti että haluaisi vielä kerran painaa vastasyntyneen syliinsä
21.10.2006 |
ja mulla tuli tuo tunne hirveän vahvasti. Mutta kun en oikeastaan halua lisää lapsia, kai. Kauhean haikea olo kuitenkin, eikö enää vauvaa...
Kommentit (2)
Mutta parisuhde on niin huonossa jamassa, ja en haluaisi -ainakaan nyt ajateltuna- lapsilleni eri isää, joten taitaa jäädä haaveeksi : (
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen vakaasti päättäny että meidän lapsiluku jää tähän neljään. Mutta tänään sitte löysin kaapin kätköistä nuorimman lapsen sairaalasta kotiutumisvaatteet ja tuli sellanen olo, että vauva on vielä saatava. Olin jopa haistavani siitä puvusta sen pikkuvauvan ihanan tuoksun. Sil hetkellä ajattelin , että yksi vielä.