Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttalle reklamaatiota

09.03.2006 |

Oletteko laittaneet tuttalle asiakaspalautusta tuotteista?

Mulla olis nyt yksi 80cm body joka ensimmäisen pesun jälkeen kutistui paljon ja sit yhdet yöpuvun housut, jotka ovat auenneet saumoistaan ja ovat olleet kolme kertaa köytössä.

Laitoin Tuttalle viestiä, mutta mitään vastausta ei ole tullut. Jos olette palauttaneet viallisia tuotteita niin miten palautus tapahtuu? Jamitä olette saaneet hyvitykseksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton mailia tutalle ja odotin kuukauden ja mitään ei kuulunut laitoin uudelleen ja mailin sävy ei ollut enää ystävällinen. Siihen mailiin vastattiin heti ja sain uuden paidan tilalle.



Ihmeellistä että niillä näkyy olevan yleinen käytöntö jättää vastaamatta posteihin. Minä kun ajattelin, että minun kohdalla sattui vaan sekaannus.

Vierailija
2/14 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että ostampa laatutuotetta ja ostin paljon tutan vaatteita hänelle. rehellisesti voin sanoa että yksikään body, paita, housut, potkuhousut, yökkärit eivät ole säästyneet ehjänä. ja käyttöä ei kuitenkaan montaa kuukautta per vaate ehtinyt kertyä pienellä vauvalla. pesukertoja tietysti kertyi mutta kyllä tuon ikäiselle tarkoitetun ja tuon hintaisen vaatteen mielestäni pitää ollakkin pesun kestävä! kuten yleensäkkin lasten vaatteiden!



laitoin tutalle reklamaatiota asiasta. olisivat korvanneet tuotteet uusilla. en suostunut. kysyin miksi haluaisin yhtä huono laatuista tavaraa tilalle jolle kävisi suurella todennäköisyydellä samalla tavalla. yrittivät että kyse on ollut virheellisestä erästä... eivät osanneet selittää onko tosiaan näin monta eri vaatekappaletta päässyt virheellisenä markkinoille....

eivät suostuneet palauttamaan rahoja takaisin tuotteista, edes yhdestä.



en ole sen jälkeen pyllistänytkään tuttaan päin. h6m:n bodyt, paidat ja housut ovat meillä in. laatu on ollut erittäin hyvää hintaan nähden. samoin lindex saa suosiota meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta haalarista meni vetoketju välittömästi, laitoin spostia ja sieltä vastattiin heti, palautin haalarin ja sain tilalle uuden. Ja kahden viikon sisällä ekasta yhteydenotosta sain uuden tilalle. Nopeaa toimintaa!



Yksi veturipotkari pitäis myös palauttaa kun sauma alkoi purkautua...



Muuten olen ollut suht tyytyväinen ko. tuotteisiin. Ainahan niitä maanantaikappaleita sekaan mahtuu...



Vierailija
4/14 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin hajosi potkuhaalari haaroista pienille rei' ille. Ilmeisesti siis ompeleessa jotain häikkää, vääränlainen neula joka repii kankaan kudoksen. Ja haalaria oli tosiaan käytetty pari yötä, pesty pari kertaa. Lähetin puvun tutalle (kun en netistä laitettuun palautteeseen saanut vastausta, netissä ollut numero oli muuttunut, soitin pari kertaa kun kyseinen henkilö ei ollut paikalla....) ja sain uuden tilalle. Mutta en mitään hyvitystä näkemästäni vaivasta. Tiedänpä vaan, että tuttaa en osta ainakaan normaalihintaisena.

Vierailija
5/14 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat uudet tuotteet lähettämiesi tilalle, mutta siitä ei ole paljon hyötyä koska uusille käy heti samalla lailla.

Olen itse laittanut palautetta useasti ja saanut aina uudet tilalle jotka ovat siis aina vaan menneet huonoksi, lopulta en enää viitsinyt vaivautua vaan ajattelin olla ostamatta tuttaa.

Sain muuten aina lisäksi uuden ylimääräisen vaatteen hyvityksenä, mutta kuten sanoinkin niin parin pesun jälkeen vaatteet olivat aina pilalla tavalla tai toisella. Vetoketjut rikki, saumat auki, kutistuivat, venyivät ja nyppyyntyivät, yhdestä jopa levisi värit. Aina kuitenkin olen oikein pessyt nämä vaatteet, nurinpäin oikeassa lämpötilassa, mutta eipä siitä ole paljon hyötyä ollut...

Vierailija
6/14 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty ehkä 10 kertaa, ja resorin sauma hihansuussa on purkautumassa. Edellisistä retroista kokopotkarista alkoi olkasauma purkaantua pääntien vierestä. Että onpa laadukkaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus oli nyrpeä, mitään ei ole muutettu vuosiin. Jos kirpparilta ostetut vanhat tutta-tuotteet on olleet kolmella lapsella ja menee meillä vielä parilla. Niin nämä uudet tuttaset ei kestä yhdelläkään? Ja mitään ei kuulema ole muutettu?

Nykyinen tutta ja sen " laatu" on ihan järkkyä, nepparit irtoilee, saumat aukee, kankaat kuluu, vaate menettää muotonsa...

Ai niin asiaan, kyllä vastaus tuli sähköpostissa vajaassa viikossa. Lähetä tuote sinne, niin joutuvat lähettämään sinulle uuden/korjata sen vanhan, ja luultavasti saat jotain vaivan palkkaakin. Toivottavasti..

Vierailija
8/14 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikossa on tuote tullut korjattuna takas, eli ei se kovin kauan ole ottanut. Nyt kaapissa roikkuu mekko, jonka hihansuiden rypytys meni ensimmäisen pesun jälkeen pienille rei' ille. Pitäis se vihdoin lähettää.



Niin, Tuttalla on sopimus postin kanssa että reklamaatiot voi lähettää ilman postimaksua asiakaspalautuksena. Eli ei se tuotteen korjattavaksi lähettäminen mitään ota (vaikkei sitten ehkä paljon annakaan ;D).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyspakkauksen potkarit hajos saumasta eka pesun jälkeen, lahjaksi saamani retropotkarit meni haaroista pienille reiílle muutaman pesun jälkeen. Olen lähettänyt sähköpostia ekoista potkareista, tuntuu vaan typerältä alkaa täältä USA:sta saakka lähettelemään potkareita Suomeen, postimaksut maksaa varmaan enemmän kuin vaatteet täällä ja varmaan ne uudetkin vaatteet menis rikki. Harmittaa vaan, kun mielestäni se retropuku on niin nätti tyttöni päällä.

Vierailija
10/14 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin söpön vauvahaalarin, johon sitten tuli heti ekassa pesussa USEITA reikiä. Otin yhteyttä Tuttaan, jolloin vastasivat, että lähetä viallinen tuote tänne. Hyvityksestä tms. ei sanottu mitään, joten kysyin itse, saanko jotakin hyvityksenä tai edes vanhan korjattuna takaisin... Kun siis ITSE tätä kyselin, niin alkoivat kysellä haalarin kokoa yms. ja lopulta sain vastaavan uuden haalarin, tosin eri värisen kuin alkuperäinen. Vielä kommentoisin, että esikoisemme käytti Tutan vauvavaatteita vuonna 2002 ja silloin olivat mielestäni parempilaatuisia, ainakin collegevaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään paljon Tuttan vaatteita ja ovat olleet kyllä todella hyviä! Värit kestää ja muutenkin kankaat pysyy laadukkaana kovassakin käytössä (eli useissa pesuissa). Ihme, että joillain voi tulla reikiäkin pesussa?! Tuli mieleen, että onkohan Tuttan tuotteissakin (kuten esim. Adidas) olemassa " piraattituotteita" tai kakkoslaatua, jotka ulkoisesti näyttävät samoilta kuin alkuperäiset, mutta laadultaan huonompia (olen Adidaksen verkkareissa huomannut, että toiset pysyy tosi hyvänä vuosia ja toiset nukkaantuu parissa pesussa)? Se huono puolihan sellaisessa on, että ostaessaan ei voi ikinä tietää saako hyvän ja kauan kestävän tuotteen vai ekassa pesussa piloille menevän. =( Hyvä, että Tutta kuitenkin on valmis korjaamaan/vaihtamaan vialliset tuotteensa!

Vierailija
12/14 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen palautuksia laittanut. Vaatteet kirjeeseen, kirje postiin, kirjoittaa siihen " asiakaspalautus" niin ei tartte maksaa postimaksua. Parissa viikossa on tullut uudet tilalle. Toisella kertaa sain vielä ylimääräisenkin bodyn, kun jo kerran vaihdossa käyneet vaatteet hajosi samalla lailla kuin ekat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen lukenut täällä usein Tutan huonosta laadusta ja täytyy todeta samaa kuin Kieppuli, että meidän Tutta vaatteet ovat olleet ihan ok. Sen jälkeen kun " hurahdin" tutan retro sarjaan, olen ostanut tuttaa, mutta yleensä vain tuota retro sarjaa. Ihan tyytyväinen olen ollut. Ainoa poikkeus on ollut tuo ruskea kyyhkys sarja, siitä on värit haalistuneet, mutta en kyllä ihmettele, sillä se on meillä ollut käytössä tyyliin käytöstä pesuun ja pesusta samantien käyttöön.

Vierailija
14/14 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole yksikään Tutan vaate kestänyt siistinä " loppuun" , edes yhdellä lapsella. Lähes kaikista ovat ratkenneet saumat, viimeksi unihaalarista vetoketjun vierestä. Potkareista ja umpiterähaalareista ovat tulleet varpaat ulos parin käyttökerran jälkeen, puhumattakaan, että polvet ovat pussilla ja kankaat aivan nyppäisiä jo parin käyttöviikon jälkeen. Yhden kerran palautin vyötarösaumasta ratkenneet potkarit liikkeeseen, jossa myyjä jupisten vaihtoi ne toisiin, nämäkin hajosivat eka pesussa... Jopa colleget ovat haalistuneet ja nuhjaantuneet ohjeen mukaisesti (ilman rumpukuivausta) pestynä ja vähäisellä käytöllä. Mielestäni Tutan vaatteiden laatu on kuin jollain halpahallitavaralla, vaikka hinta on ihan toinen,

Lindexistäkin saa paljon laadukkaampia vaatteita ja edullisemmin.



nimim. " ei enää Tutan kertakäyttövaatteita meille"