Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
NORMAALIA?????
16.11.2005 |
Onko tämä normaalia että on kuukautiskipujen kaltaisia hetkellisiä kipuja alamassussa useamman kerran päivässä???nyt rv 4+6.
Pelottaa että taas tulee kesmenmeno kun jo 4 takana!Nyt on kylläkin enemmän oireita kuin muissa raskauksissa(vai kuvittelenko vaan)etominen,väsymys,mielialavaihtelu!
on niin epätoivoinen olo kun ei tiedä mitä nää kivut ja jomotukset meinaa ja ultraankin vielä 2vk.
hende84 ja ihme 4+6
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että tulee nopeita aika voimakkaitakin kipuja ja vihlaisuja juuri sinne alavatsalle (kunhan eivät pitkään kouristele). Kohtu siellä vaan venyttelee. Se kuuluu asiaan. Näin ainakin naistentautien oppikirja kuvailee tyypillisimpiä alkuraskauden oireita juuri nopeiksi kuukautiskipu tyyppisiksi vihlaisuiksi.