Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihana tunne, olen nyt niin hyvin valmistautunut (tapaaminen)
23.06.2015 |
Kynsiä myöten on nyt kaikki kesäisessä kuosissa, hitaasti ja vaalien laitettua, ja ennen kaikkea olen henkisesti valmistautunut ja innokas, ja sitten vaan illan tullen menoksi. Hauskaa tämä elämä välillä! Ja melko jännää. ;)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 15:14"]
Ketäs tapaamassa ;)
[/quote]
No, hmm, jonkun sellaisen, jonka ensin tiesin jostain, tavallaan kyllä näimme toisiamme, ja sitten onnekkaasti täsmäetsimisellä löysin hänet toisaalta. Jännittää.
Alue: Aihe vapaa
:)