Lue keskustelun säännöt.
p****e! Ukolla taas auto kuume ja ei mee jakeluun ettei meillä nyt ole rahaa vaihtaa autoo!
11.09.2006 |
Mää on varma et huomenna se tulee autolikkeen kautta kotia! :| Raivostuttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla