Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kellään kokemuksia alkoholiallergiasta?
28.11.2014 |
Olin pidemmän aikaa juomatta ollenkaan alkoholia ja nyt kun muutamia kertoja on tullut jotain otettua, niin olo on ollut seuraavana päivänä hirveä. Kuitenkaan esim. viiniä nauttiessa ei ole punoitusta tai huonoa oloa. Voiko silti olla yliherkkyyttä/allergiaa?
Ja siis määrillä ei ole väliä, päänsärky ja huono-olo tulee jo yhdestä tuopista olutta tai viinistä esim kastikkeessa. Onko muilla kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ite kyl kuvittelen että alkoholi poistuu kastikkeesta kun sitä keitetään, että en usko alkoholia allergian aiheuttajaks?