Lue keskustelun säännöt.
  Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Alue: Aihe vapaa
      
      
      Miksi mainoksissa käytetään nykyään outoja painotuksia?
25.11.2014 | 
                  Miestä ärsyttää Sara leipoo -mainos keimailevan teennäisyyden ja lässytyksen takia. Muissakin mainoksissa naisten oudot painotukset ovat alkaneet ärsyttää. Rojua, rojua -ohjeelmanmainoksessa on myös sellainen rasittava painotus. Pilailemme Crush Saagojen mainoksien painotuksilla. Entinen Venetsia Trivago -mainos oli raivostuttava nimenomaan äänen takia. Eikö nykyään osata puhua vai mikä ihmeen trendi on näille oudoille painouksille? Jää ehkä paremmin mieleen, muttei hyvällä tavalla ja mieluummin jättää palvelut/katsomiset sikseen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Alue: Aihe vapaa
      
      
      
Mua ärsyttää se lapSSSEN KASSVu-ja-kehitysss mikälie korvikemaitomainos. Yök.
Ja MAria MONtasaamin oman ohjelman puffit. Ruotsalainen Maria lausutaan maRIIA eikä englanniksikaan paino ole ekalla tavulla!!!