Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen suurta vastenmielisyyttä ja inhoa veljeäni kohtaan.

Vierailija
01.11.2014 |

Onko muita, jotka ovat kokonaan katkaiseet välinsä sisarukseensa? Minä en aio olla koskaan enää missään tekemisessä veljeni kanssa, ellei ole pakko. Molemmat vanhempamme ovat kuolleet, joten senkään puolesta ei tarvitse tavata. Kyseessä vittumainen narsisti, joka muunmuassa joskus hekumoi isän tappamisesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ymmärrän.Itsellä on kireät välit niinikään veljeeni.En aio koskaan enää yrittää parantaa niitä koska se on aina ollut yksipuolista.Jumalattoman itsekäs tyyppi se on.

Vierailija
2/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin välttelen veljeäni. Pinnallinen juntti. Onneksi asumme eri puolilla Suomea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni joskus heitti jotain vitsiä sisarusten panemisesta. En pidä yhteyttä. Tosin muitakin syitä löytyy yhteydenpidon puuttumiselle.

Vierailija
4/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne vastenmielisyyttä, mutta en tunne mitään tarvetta pitää yhteyttäkään. Kotona oli aikoinaan huonoja aikoja (muusta kuin veljestäni johtuen), ja ne jotenkin tulee aina liikaa mieleen jos on sinne päin tekemisissä. Ei ole oikein mitään puhuttavaa, en viitsi soittaa puhuakseni vain säästä. Ainoa syy yhteydenpidolle olisi vain se että se nyt vaan on tapana että sisarukset pitää yhteyttä. Sama juttu siskon kanssa. Nyt kun kuulumisia ei ole vaihdettu enää pitkään aikaan, niin se on entistä epätodennäköisempää että niin alettasiin tekemäänkään.

Vierailija
5/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään muitakin kohtalotovereita. Moni ihmettelee, kun sanon, etten aio koskaan olla tekemisissä veljeni kanssa. En edes haluaisi käyttää sanaa "veli", sillä haluaisin, että minulla ei olisi mitään geneettistä tekemistä sen hyypiön kanssa. Unelmani oli aina, että minulla olisi sisko, joka olisi läheinen ja samankaltainen kuin minä. Haaveilin, että jostakin löytyisi "kadonnut kaksoissiskoni", kun olin pieni. No, eipä löytynyt ja näillä mennään.

Vierailija
6/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset estot olen laittanut itseriittoiselle 27v pikkusiskolle.

Vierailija
7/7 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä inhokkeja voi olla siskoissakin.