Lue keskustelun säännöt.
Onko tyhmää antaa haastattelun päätteeksi kopiot työtodistuksista vaikkei niitä olisi pyydettykään?
18.09.2006 |
Vai osoittaako sekin että todella paikka kiinnostaa?
Kommentit (4)
En kaikki 2-3 parasta (työpaikkaan sopivia). Tai no kerran olen laittanut, ainoa työ jota hain ja sen sain.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En usko että minua on ikinä valittu mihinkään työpaikkaan työtodistusten ansiosta.
Älä nyt ainakaan ilman CV:tä lähde liikkeelle.
ellei niitä ole erikseen pyydetty. CVssä näkyy kokemuksesi, ja jos todistukset kiinnostavat niin kyllä niitä pyydetään.