Lue keskustelun säännöt.
onko ketään jolla jokin pelko,joka rajoittaa jo elämääkin??
18.09.2006 |
Minulla on, enkä löydä netistä mitään sivustoa tai juttua aiheesta. Minulla on todellinen fobia ja nyt se alkaa tosiaan jo rajoittaa elämääni...
=(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos pitää hoitaa asioita, menen aina mieluummin paikan päälle kuin soitan. Jos on pakko hoitaa asiat puhelimitse, niin lykkään niiden hoitamista loputtomiin. Haittaa siis elämää, todellakin.