Lue keskustelun säännöt.
Mielipide nimistä pirjo ja irmeli?
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:40"]
Kaksosille. Annanko?
[/quote]
Pirjo ihan kiva sellanen vanha pirtee, Irmeli ihan kamala.
joo 40-luvun muotinimiä, ei munsta istu tähän päivään.
Et anna. Ihan kauheet nimet.
Miehen ex on Pirkko. Pikkasen huvittaa ja vähän ehkä säälittää kun on Pirkko.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Irmeli on rakas sukulaiseni. Vaikka en antaisikaan sitä nimeksi lapselleni, en osaa ajatella sitä rumana nimenä, koska siitä tulee mieleen ihana ihminen.
Kauniita nimiä. Varmaan jo muotia kun 80-100 vuoden välein tulevat aina uudestaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhat nimet ovat taas muotia: Helmi, Aino, Olli, Eino ...
so last season since 1980... mut anna mennä nyt sitte ku mieles tekee kuitenki :D