Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni asuu usassa, käyn siellä säännöllisesti

Vierailija
21.07.2014 |

Voidaanko mennä naimisiin vaikka minulla on vain turistiviisumi? Takana 6v kaukosuhdetta

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:31"]

Voidaanko mennä naimisiin vaikka minulla on vain turistiviisumi? Takana 6v kaukosuhdetta

[/quote] Kysy lahetystosta, ala keskustelupalstalta. Voi olla et voit ja voi olla etta et voi ja saat elinikaisen porttikiellon. Sinuna en riskeeraisi vaan pelaisin saantojen mukaan.

Vierailija
2/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskö ei sitten osannut auttaa tai näitä asioita selvittää ja valmistella, jos naimisiinkin olette menossa? Suurin selvittelyhän se siellä Yhdysvaltojen päässä on, ei niinkään sinun kotimaassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mies ei ilmeisesti ole amerikkalainen vaan viisumilla siellä? 

Vierailija
4/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naimisiin Las Vegasissa :) Nevadassahan kuka vaan voi mennä naimisiin, jos on täysi-ikäinen.

Vierailija
5/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:36"]Mieskö ei sitten osannut auttaa tai näitä asioita selvittää ja valmistella, jos naimisiinkin olette menossa? Suurin selvittelyhän se siellä Yhdysvaltojen päässä on, ei niinkään sinun kotimaassasi.

[/quote]

Hän ei itse saa paljoa aikaiseksi. Käski minun hoitaa.

Ap

Vierailija
6/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:38"]sun mies ei ilmeisesti ole amerikkalainen vaan viisumilla siellä? 

[/quote]

On amerikkalainen ja asuu siellä vakituisesti. Luin tänään ruokatunnilla pikaisesti, että aviopuoliso maassa auttaisi kansallisuuden saamisessa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:31"]

Voidaanko mennä naimisiin vaikka minulla on vain turistiviisumi? Takana 6v kaukosuhdetta

[/quote]

 

Kyllä voitte. Sen jälkeen saat Green Cardin.

Vierailija
8/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:31"]

Voidaanko mennä naimisiin vaikka minulla on vain turistiviisumi? Takana 6v kaukosuhdetta

[/quote]

 

Kyllä voitte. Sen jälkeen saat Green Cardin.

[/quote]

Ihanko oikeasti? Kiitos! Pitääpä itse tutkiskella vielä hieman lisää.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 20:31"]

Voidaanko mennä naimisiin vaikka minulla on vain turistiviisumi? Takana 6v kaukosuhdetta

[/quote]

 

Kyllä voitte. Sen jälkeen saat Green Cardin.

[/quote]

Ihanko oikeasti? Kiitos! Pitääpä itse tutkiskella vielä hieman lisää.

Ap

[/quote] Ala nyt ainakaan luota mihinkaan taalla saamaasi neuvoon vaan ota yhteytta lahetystoon. Taalla oli jonkun aikaa sitten tapaus missa saksalainen nainen meni naimisiin amerikkalaisen sotilaan kanssa ja muutti tanne. Saivat lapsen ja mies lahetettiin Irakiin missa kuoli. Viranomaiset olivat karkoittamassa naista takaisin Saksaan vaikka vauvan isovanhemmat taistelivat kynsin hampain saadakseen pitaa vaimon ja vauvan luonaan.

Vierailija
10/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on mennä usassa naimisiin (et sano sinne mennessäs et meen nyt naimisiin vaan) ja sitten oleskella maassa tietty aika (oliko 3kk) säästyy helvetisti paperisotaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 21:33"]

Helpointa on mennä usassa naimisiin (et sano sinne mennessäs et meen nyt naimisiin vaan) ja sitten oleskella maassa tietty aika (oliko 3kk) säästyy helvetisti paperisotaa.

[/quote] Ei ole helppoa noin, vaatii myos paljon rahaa.

No excuse for visa fraud:

If you think it’s easy to fool the US immigration officers – then I would say you should think twice. If you are caught violating the immigration laws, you could be accused of committing visa fraud. If fraud is found, you will face serious consequences. At the very least, you will have to return to your home country. Even worse, you may receive a ban from reentering the US, a ban that could be indefinite.

Vierailija
12/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattisesti ei saa green cardia vaikka menisi naimisiin amerikassa. Päinvastoin voivta katsoa että menet naimisiin vain green cardin toivossa, varsinkin jos miehen asenne on tuo. Hänen pitäisi olla enemmän aktiivinen ja ottaa selvää asioista. Saan tästä sellaiset vibat että häntä ei kiinnosta mutta jos sä haluut niin hoida itse. naimisiin meno ei automaattisesti tuo green cardia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.visapro.com/Immigration-Articles/?a=1252&z=36

Voi mennä turisti visalla mutta vaatii vähän säätöä. On silti usein helpompaa kuin spouse/fiancee visa joka voi kestää vuosia.

Vierailija
14/14 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta mies? Ne on ihquja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän