Lue keskustelun säännöt.
Lyhennetty työaika ja mies työttömäksi
19.05.2014 |
Hei!
Teen lyhennettyä työaikaa (30/vko) ekaluokkalaisen takia. Nyt mies on kuitenkin jäämässä työttömäksi. Onko minulla siis syksyllä enää oikeutta lyhennettyyn, jos mies edelleen työtön? Tarkoitus olisi tehdä lyhennettyä kuopuksen kakkosluokan päättymiseen asti.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla