Lue keskustelun säännöt.
Emmaljunga Scooter
20.08.2013 |
Pärjääkö puolivuotias jo pelkillä Scootereilla. Eli pystyykö niissä nukkumaan päikkäreitä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
scooterit on todella hyvät. Ihan makuu asentoon ei selkänoja mene, mutta on todella tilava pituudeltaan. Mahtuu pari vuotiaskin vielä nukkumaan eikä jalat roiku. Suosittelen kyseisiä rattaita.