Lue keskustelun säännöt.
Eikö olisikin hauskaa järjestää av-palstalaisten kesken...
07.08.2013 |
...jokin tapahtuma/tapaaminen. En usko ikinä toteutuvan, mutta ajatuksena mielenkiintoinen :D
Kukin voisi valmiiksi tehdä kyltin mitä sosiaaliluokkaa edustaa, painoindeksi, ikä, lasten nimet... mitäs muuta?
Voitaisiin sitten kasvotusten arvostella toisiamme.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla