Lue keskustelun säännöt.
Ei ole totta tätä ylläpitoa! Poistivat aloituksen "onko rasismia.."
11.05.2013 |
jos ulkomaalaiset haukkuvat suomalaisia :D
Siis kai sekin nyt jotenkin käännettiin että minä suomalainen olen rasisti kun tällaista kyselen :D
Kommentit (2)
Ei sitä ole poistettu. Nostan sen sulle kohta. Näin sen juuri muutaman sivun päässä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomalaisethan ovat vakuuttuneita, että kaikki ulkomaalaiset selän takana pilkkaavat meitä ja naureskelevat tyhmyydellemme, vaikka edessä päin ovat kohteliaita ja ystävällisiä.
Voisiko tätä kutsua projisoiduksi itserasismiksi?