Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole totta tätä ylläpitoa! Poistivat aloituksen "onko rasismia.."

Vierailija
11.05.2013 |

jos ulkomaalaiset haukkuvat suomalaisia :D

Siis kai sekin nyt jotenkin käännettiin että minä suomalainen olen rasisti kun tällaista kyselen :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisethan ovat vakuuttuneita, että kaikki ulkomaalaiset selän takana pilkkaavat meitä ja naureskelevat tyhmyydellemme, vaikka edessä päin ovat kohteliaita ja ystävällisiä.

Voisiko tätä kutsua projisoiduksi itserasismiksi?

Vierailija
2/2 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole poistettu. Nostan sen sulle kohta. Näin sen juuri muutaman sivun päässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän