Lue keskustelun säännöt.
Kolmosluokkalaisten pitäisi saada kaikista kokeista vähintään 9.
Kommentit (6)
Edelleekin näyttää siltä, että jakaumaa tuijotetaan, jolloin keskiverto-oppilas tai lievästi oppimisvaikeuksinen ei voi koskaan tuulettaa paremman numeron johdosta ja näin innostua taas koulun käynnistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ope sanoo lapsille, että seiska on vielä hyvä numero. Lapsi on vitosella.
koerivistönsä häpeäpilkkua eli 9-:sta.
saa kokeista numeroita, joten en tiedä.
Eli toisin sanoen koululaitos ei huomioi lasten henkistä kehitystä eri vaiheineen vaan tarjoaa liian pieniä haasteita?
Kiitettävät numerot menettävät merkityksensä jos niiden saaminen on itsestäänselvyys.