Miksi antaa lapselle LIIAN HIENOSTELEVA nimi tyyliin:
Dominic.
ja sitten kutsutaan läpi elämän Domiksi.
Tai Alexander ja kutsutaan läpi elämän Axuksi etc.
Ja siis kun yleensä se sukunimi on Ojala etc.
Kommentit (3)
Ada tai Miina.
Joten miksi ihmeessä ei suoraan se ADA tai MIINA?
Tai just Amanda, josta olen kuullut useasti version: MANTA! Siis wtf?
Mut joo, Dominic toisenanimenä on tosi kiva, ekana; never.
tykkäämään nimestä Patrik (Patu).
nimim. Ninnu =Nina =)
just semmoiselta "Nunnuka nunnuka lai lai lai.." vitsiltä.
voiko Ninnu muka olla oikea nimi?!?!?
Nina on paljon parempi/kauniimpi joten ei ihme että sua ei kutsuta sun ap. nimellä.
(olitko jotenkin vitsaus vanhemmillesi VAI MIKSI NOIN RANKAISVAT?)
Psssst.ONNEKSI ET JATKANUT TUOTA KATKERUUTTA POIKASI KOHDALLA..
tykkäämään nimestä Patrik (Patu).
nimim. Ninnu =Nina =)