Olen 25v, edelleen järkyttävä ikävä yläasteaikaista opettajaa...
Oli ihana ihminen.
Olen jopa itkenyt ikävästä! Mitä voin tehdä?
Kommentit (4)
Kerro selvästi kuka olet, mainitse vaikka pari luokkakaveria tai jotakin muuta mieleen jäänyttä niin hän varmasti muistaa sinut. Kiitä ja kerro, että arvostat häntä. Älä kuitenkaan takerru häneen vaan mene tosiaan eteenpäin elämässä.
[/quote]
Kerro selvästi kuka olet, mainitse vaikka pari luokkakaveria tai jotakin muuta mieleen jäänyttä niin hän varmasti muistaa sinut. Kiitä ja kerro, että arvostat häntä. Älä kuitenkaan takerru häneen vaan mene tosiaan eteenpäin elämässä.
tässä ketjussa yksi jo sanoi, että olen hänelle yksi tuhansista. Joulukortti kymmenen vuoden takaiselta tutulta tuntuisi itsestänikin ehkä jopa epämiellyttävältä (mitä se musta haluu-fiilis tai jotain..)
opella on kymmenessä vuodessa ehtinyt olla jo tuhansia uusia oppilaita ja jopa 100 valvontaluokkalaistakin.
Opettaja on toki tärkeä ihminen sinulle, mutta hänelle olet vain yksi oppilaista.