Lue keskustelun säännöt.
Jes, pari viikkoa töitä takana ja nyt jo sairaslomalla!
28.01.2013 |
Norovirus tainnutti petiin. Harmittaa vaan, kun työnantaja saa varmasti huonon kuvan, kun olen heti saikulla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta joo, ymmärrän harmituksesi, totta, ei se ta:kaan ihan iloisella mielellä ole, mutta minkäs teet. Toivottavasti ei tule uusia tauteja hetimiten uudestaan.