Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polarn o Pyret verkkokauppa - onko muilla ollut ongelmia?

Vierailija
17.01.2013 |

Ostin erään kalliimman tuotteen Po.P:n verkkokaupasta alesta. Lisäksi otin muutamia halvempia tuotteita. Sain ilmoituksen, että tuotteet on lähetetty jo maanantaina. Nyt tuli viesti, että valitettavasti tätä kalleinta tuotetta ei ole enää saatavilla ja palauttavat sen osalta rahat. Olen todella pettynyt kyllä tähän toimintaan. Olisin voinut ostaa tämän tuotteen (tai mahd. eri värisen) kaupasta, mikäli olisin tiennyt, että verkkokauppa ei toimi.



Onko muilla tilaukset verkkokaupasta toimineet ok?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös huonoja kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta. Laitoin heille pari viikkoa sitten kyselyä yhdestä tuotteesta saavatko sitä lisää, vieläkään ei oo vastausta kuulunut. Tilasin sieltä äskettäin uutuus takin jossa oli virhe hihassa ja siitäkin laitoin viestiä mitä tehdään kun haluaisin uuden vastaavan tilalle mutta katsoin heidän sivuiltaan että tarvitsemani koko on loppu... vastausta ei ole kuulunut. Päätinkin että jatkossa asion vain heidän liikkeessään. Tilaan myös paljon pienemmistä verkkokaupoista esim Lillis, Niiloilo, Naperonuttu niissä palvelu todellakin pelaa. 

Vierailija
2/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan samanlailla.Tilasin aletuotteita.Maanantaina tuli ilmoitus että paketti on postitettu.No yllättäen keskiviikkona tulikin ilmoitus että yhdet housut loppuneet(vaikka paketti oli postitettu jo 2pv.sitten)ja pyysivät tilinroa palautusta vasten.Palautus kyllä oli tilillä pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2013 klo 01:12"]

Inhoan ihmisiä jotka kuvittelevat että maailma on olemassa heitä varten :( Ale tuotteet loppuvat usein ihan kaupastakin- verkossa mahdollisuus vielä enemmän. Minusta jos lupasivat palauttaa rahat niin mikä on ongelma? Jos muutenkin pääset vierailemaan ko liikkeessä niin mikset käynyt heti siellä ?

Verkkokauppa on myös kauppa josta tuotteet voivat loppua.

[/quote]

 

Niinpä. Tuote oli nyt tällä kertaa loppu, saat rahat takaisin. Miksi pitää katkeroitua ja alkaa jotain lahjakortteja vaatia? Mistä hyvästä? Maailma on noita rättejä täynnä.

Vierailija
4/13 |
20.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 10:15"]

 Tilasin sieltä äskettäin uutuus takin jossa oli virhe hihassa ja siitäkin laitoin viestiä mitä tehdään kun haluaisin uuden vastaavan tilalle mutta katsoin heidän sivuiltaan että tarvitsemani koko on loppu... vastausta ei ole kuulunut.

[/quote]

 

Lähetä takki takaisin ja saat rahat tilillesi..? :D

Vierailija
5/13 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihmeellistä toimintaa! Sinuna en jättäisi asiaa siihen vaan ottaisin yhteyttä ja valittaisin asiasta. Kannattaa aina. Vaadi vaikka lahjakortti sitten po.pille että saat ostaa vastaavan tuotteen kaupasta/verkkokaupasta samaan hintaan tai jotain vastaavaa. Olen itse huomannut ettei kannata antaa itseä tuolla lailla kohdeltavan. Jos sitä kerran oli varastossa kun ostit ja maksoit sen jo pois niin sehän on vain kieroa verkkokaupan puolelta ilmottaa että se onkin yks kaks loppu. voisit myös valittaa po.pin FB sivulla asiasta ja sanoa että tästä kyllä jää huono kuva koko po.pista ja verkkokaupasta.

En tiedä auttaako mut voihan sitä aina yrittää. :)

Vierailija
6/13 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 3 ja maksoimme ne myös. Eipä ole hanskoja näkynyt, eikä myöskäään ole tullut mitään ilmoitusta, että olisivat loppuneet tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 3 ja maksoimme ne myös. Eipä ole hanskoja näkynyt, eikä myöskäään ole tullut mitään ilmoitusta, että olisivat loppuneet tms.

Mulla kesti alkuvuodesta pari viikkoa saada tuotteet. Ale-ruuhkaa varmaan ja tulisko ne Ruotsista..

Vierailija
8/13 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellu tilata tuolta jotain pientä, pitääkin testata miten toimii. Kalliimmat jutut kuitenkin taidan hakea suoraan liikkeestä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihmisiä jotka kuvittelevat että maailma on olemassa heitä varten :( Ale tuotteet loppuvat usein ihan kaupastakin- verkossa mahdollisuus vielä enemmän. Minusta jos lupasivat palauttaa rahat niin mikä on ongelma? Jos muutenkin pääset vierailemaan ko liikkeessä niin mikset käynyt heti siellä ?



Verkkokauppa on myös kauppa josta tuotteet voivat loppua.



Vierailija
10/13 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään moittimista toiminnassa.



On muuten ollut ihan legendaarisen hyvä haalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
09.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletuotteita ja normaalihintaisia. Moitteettomasti kaikki on mennyt. Tällä viikolla tuli s-postilla ilmoitus, että on aleruuhkaa, voi mennä pitempi aika toimituksessa. Hyvin toimittu kun ilmoittivat asiasta.



Periaatteessa varastotilanne pitäisi olla ajan tasalla, jos tilattaessa tuotetta on varastossa niin aika ihme että onkin loppu. Ei ole koskaan käynyt mulle niin, vaikka olen tilannut tosi paljon eri verkkokaupoista.

Vierailija
12/13 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.Olipa eka ja vika kerta kun tilaan.Tuotteet sai maksettua mutta kaikkea ei sitten saanutkaan eli ei ole saldot kunnossa.No ei tuossa vielä mitään,luki että hyvittävät ne puttuuvat.No kuukauteen ei mitään...Ja kun kyselen perään niin käskevät ottamaan Klarnaan yhteyttä...Ja Klarnasta todetaan että täytä hyvityspyyntolomake...Kummastakaan ei asiakkaalle mitään viestiä...Oletus kyllä että luottokortille palautus olisi ihan automaattinen...No eniten ketuttaa ne asiakaspalvelun vastaukset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="09.02.2013 klo 01:12"]

Inhoan ihmisiä jotka kuvittelevat että maailma on olemassa heitä varten :( Ale tuotteet loppuvat usein ihan kaupastakin- verkossa mahdollisuus vielä enemmän. Minusta jos lupasivat palauttaa rahat niin mikä on ongelma? Jos muutenkin pääset vierailemaan ko liikkeessä niin mikset käynyt heti siellä ? Verkkokauppa on myös kauppa josta tuotteet voivat loppua.

 

Niinpä. Tuote oli nyt tällä kertaa loppu, saat rahat takaisin. Miksi pitää katkeroitua ja alkaa jotain lahjakortteja vaatia? Mistä hyvästä? Maailma on noita rättejä täynnä.

No kun saisikin mutta ko kaupassa näyttää olevan hiton vaikeaa...Syyttävät vain pankkia tai Klarnaa kun omat prosessit ei toimi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän