Lue keskustelun säännöt.
Tein voileivän, jälkiuunileipää, sienisalaattia, metvurstia ja suolakurkkua
Kommentit (5)
nyt vaan ei ole nälkä. Mutta herkulliselta varmasti maistuu:). Buon apetito!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1: Uotilaa, savuporotuorejuustoa, metukkaa, finlandiaa, suolakurkkua
2: Vehnäpaahto, punajuurisalaatti, auramuru
3: Perunarieska, savuporotj, maksamakkara, paprika
tommoset vetäsin iltapalaksi minttukaakaon kanssa.
Kuivaa koppuraa