Oletko onnellinen?
Miksi olet tai miksi et ole
Kommentit (10)
ei ole töitä, ei rahaa, ei varaa omaan kämppään. :/ Ystäviinkin vois pitää enemmän yhteyttä, mut eihän ne aikataulut aina osu yksiin.. Toisaalta mulla on kaikki muu kuitenkin kohtalaisen hyvin, mutta nuo ensimmäisenä sanomani jutut surettavat :/
Mulla on maailman paras ja ihanin puoliso.
Meillä on ihanaa yhdessä. Meidän rakkaus ja parisuhde on vahva.
Meillä on intohimo säilynyt.
Tuntuu niin hyvältä rakastaa ja olla rakastettu.
Saamme asua talossa, josta haaveilimme alkuaikoina.
Taloutemme on kunnossa. Ja olemme suht terveitä.
Saamme olla niin kiitollisia monista asioista.
Saan olla rakastamieni ihmisten kanssa joka päivä ja tiedän että ne rakastaa minua paljon. Ollaan terveitä, meillä on kaunis ja viihtyisä koti, kiinnostavia harrastuksia. Päästään matkoille, syödään hyvää ruokaa, tehdään kivoja asioita. On mieluisaa työtä, ja vapaa-aikaakin jää tarpeeksi. Kaikki on hyvin.
Saan olla rakastamieni ihmisten kanssa joka päivä ja tiedän että ne rakastaa minua paljon. Ollaan terveitä, meillä on kaunis ja viihtyisä koti, kiinnostavia harrastuksia. Päästään matkoille, syödään hyvää ruokaa, tehdään kivoja asioita. On mieluisaa työtä, ja vapaa-aikaakin jää tarpeeksi. Kaikki on hyvin.
Aito onni ei tule ulkoisista olosuhteista.
enemmänkin voisin olla, mutta olen liian väsynyt parantamaan elämänlaatuani. Jos voimia lisää saisin, ehkä paremmin jaksaisin lasteni kanssa. Se lisäisi onneani. Plussaa varmasti olisi myös, jos olisi rakkautta, muutenkin kuin mitä nyt lasten kanssa toki on.
Varmaan arvostavat mielipidettäsi.
Varmaan arvostavat mielipidettäsi.
Minulla on terveyttä rakkautta ja perheeni. Muutama asia voisi olla tosin paremminkin eteenkin työrintamalla.
Olen tämän ketjun aloittaja. Kiinnostaisi kyllä tietää, miksi vedit Mexico cityn slummin tähän mukaan? Oletko asunut siellä vai asutko siellä yhä? Tässä ketjussa on kysymys jokaisen omasta onnellisuudesta ei siitä mikä on itse kenenkin käsitys jonkun muun onnellisuudesta.
Kyllä mulle ainakin toimiva parisuhde on todella tärkeä asia vielä suuremman onnellisuuden saavuttamisessa.
Kun erosin lapseni isästä, olin onnellinen yksin. Oli ihanaa, kun ei tarvinnut riidellä kenenkään kanssa, ei tarvinnut vastata menoistaan, saimme olla kahdestaan leppoisassa ilmapiirissä. Oli (on) työ, terveys, perhe ja ystävät.
Mitä pidempään aikaa kului, tajusin kuitenkin kaipaavani parisuhdetta. Niin hyvin kuin asiat olisikin, kaipasin kuitenkin parisuhdetta.
Lopulta tapasin nykyisen kiltin, ihanan aviomieheni. Kyllä hänen ansiostaan hyvin pian koin vielä suurempaa onnea! Ei ne muut onnen tuojat elämästäni kadonneet, mutta se täydensi sitä. Kaikki palaset olivat kohdallaan.
Joku aika sitten meillä oli aikamoiset kriisit, onko tämä sitä mitä haluamme, ollaanko me sittenkään "luodut toisillemme", puhuimme ääneen jopa eron mahdollisuudesta.
Ehkä se avasi molempien silmät, ei hitto, kyllä tässä on niin paljon hyvää, että ero ei ole vaihtoehto. Tämän tajuttuamme päätimme parantaa asioita, löytää sen rakkauden, sen jutun jonka vuoksi Me olemme Me.
Nyt suhde kukoistaa taas, olemme läheisempiä kuin aikoihin, kaipaan miestäni kun olemme erossa, kuitenkin elämme hyvin tasa-arvoisessa parisuhteessa.
Kyllä minä tämän uuden kukoistuksen myötä olen taas onnellisempi kuin aikoihin! Ja vaikka olisimmekin eronneet (hui), niin kyllä minä olisin onnentekijät elämässäni tajunnut kuitenkin, ja surutyön jälkeen jatkanut elämääni.
Minä teen itse itseni onnelliseksi, mutta tähän toimivat suurena apuna em. tekijät. =)
Mun varmaan pitäisi.
Kaiken järjen mukaan mulla on asiat melko hyvin mutta toisaalta minun itseni mielestä asiani ei ole niin hyvin kuin jollakin toisella on tai voisi olla, joten en mä itseäni ihan onnelliseksi tunne.
Mulla on pitkä lista asioista, jotka eivät ole hyvin ja suurin osa on sellaisia mihin en voi vaikuttaa itse mutta ne silti vaikuttavat minuun.
elämä on ihmisen parasta aikaa, sanos Matti.