Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vihdoinkin sain kommenttia onnistuneesta laihdutuksesta!
22.11.2012 |
Tuttava kehaisi kuinka laihtunut olen. Ihanan motivoivaa vaikka edessä vielä n. 20 kg pudotus. 7 kg laihtunut :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla on vähän samoja kokemuksia. Olen vuoden verran käynyt säännöllisesti salilla/jumpassa ja muuttanut ruokavaliota hyvään suuntaan. Tuloksena noin -8kg tähän mennessä ja vielä ehkä 3-5kg haluaisin pois. Vyötäröltä on kadonnut ainakin 10cm ja se todellakin näkyy. Palautetta en ole saanut muilta kuin omalta mieheltäni ja treenikavereilta. Mutta eipä tuo haittaa, olen itse muutokseen enemmän kuin tyytyväinen. Jatkan valitsemallani tiellä, jatka sinäkin! :)