Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko elämä tyhjältä,eikö missään ole mitään järkeä?

Vierailija
03.09.2012 |

Suosittelen kuuntelemaan alla olevan linkin. Sieltä löytyy vastaus ongelmaan!



http://www.tv7.fi/vod/player/?program=18097

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi täällä täytyy olla. En jaksaisi enää. Ihmiset on hirveän pahoja ja ilkeitä eikä elämässä muutenkaan ole kuin ahdistusta ja huolta vaan.

Vierailija
2/5 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaisin päivittäisiä kävelylenkkejä, jonka aikana etsin kymmenen positiivista/ihanaa/kaunista asiaa kävelyreittisi varrelta. Kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka vuoksi yrittävät niitä sitten täyttää tuolla moskalla.

Vierailija
4/5 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaisin päivittäisiä kävelylenkkejä, jonka aikana etsin kymmenen positiivista/ihanaa/kaunista asiaa kävelyreittisi varrelta. Kokeile.


paitsi jos annat mulle rahat lenkkareihin ja ulkoilutakkiin niin sitten voisin tuon toteuttaakin. mulla ei oikeasti ole ulkoiluvaatteita joilla tehdä minkäänlaista lenkkiä

Vierailija
5/5 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaisin päivittäisiä kävelylenkkejä, jonka aikana etsin kymmenen positiivista/ihanaa/kaunista asiaa kävelyreittisi varrelta. Kokeile.

Et pelkästään kuulosta, vaan olet typerä, suorastaan idiootti. Halataanko siellä kävelyllä vielä päivän puukin ja sit kaikki on ok? Vai ehdottaisit sinä oikein kävelylenkkejä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan