Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuista
18.04.2012 |
olen 18 vuotias ja asun mun poikakaverin vanhempien luona. Voinko hakea jotain asumistukea jos maksan asumisesta 50e/kk? Saanko jotain tukea??
Kommentit (4)
koska sulla on varaa maksaa oma asumisesi..kai saat työkkäriä/opintotukea/palkkaa???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli vaikka maksaisin 100e niin en saa MITÄÄN tukea?
Eli vaikka maksaisin 100e niin en saa MITÄÄN tukea?
Onko virallinen vuokrasopimus tehty?
Alue: Aihe vapaa
http://asiointi.kela.fi/otlaskenta_app/OTLaskentaApplication?lang=fi