Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kävi virpojalapset

Vierailija
01.04.2012 |

Olen ihan fiiliksissä. Ei ole koskaan ennen käynyt. Kerrostalossa Helsingissä asutaan.



Onneksi oli Kinderit kaikille :-) Pitänee mennä nopsaan Ärrälle, jos tuttujenkin lapsia vielä tulee.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin asutaan Helsingissä kantakaupungissa eikä yhtäkään virpojaa ole näkynyt. En tosin odottanutkaan että joku tulisi mutta olisi se silti niin kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän