Lue keskustelun säännöt.
Meillä kävi virpojalapset
01.04.2012 |
Olen ihan fiiliksissä. Ei ole koskaan ennen käynyt. Kerrostalossa Helsingissä asutaan.
Onneksi oli Kinderit kaikille :-) Pitänee mennä nopsaan Ärrälle, jos tuttujenkin lapsia vielä tulee.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mekin asutaan Helsingissä kantakaupungissa eikä yhtäkään virpojaa ole näkynyt. En tosin odottanutkaan että joku tulisi mutta olisi se silti niin kivaa.