Lue keskustelun säännöt.
Paljonko maksaa vauvan fysioterapia?
10.04.2012 |
Eli olemme saamassa sairaalasta lähetteen vauvalle fysioterapiaan. Sairaalassa sanoivat että hoitojakso toteutetaan kotikuntamme yksityisellä fysioterapeutilla. Mitähän tämä suunnilleen tulee meille maksamaan?
Korvaako kela/joku hoidosta osan, vai miten juttu menee? Vai maksammeko kaiken itse? Ja paljonko fysioterapeutit yleensä veloittaa?
Kommentit (2)
Ainakin saimme kunnalta ostopalveluna yksityisen fysioterapeutin, joka tuli kerran viikossa jumppauttamaan kotiimme vauvaa n. 2kk:n iästä alkaen. Eli emme siis maksaneet mitään. Tämä tietenkin lääkärin lausunnolla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomessa ei saa juuri ainuttakaan ammattitaitoista fysioterapeuttia jumppaamaan vauvaa omalla rahalla.
Trust me, olen yrittänyt.