Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli sairaalasta toisen ihmisen paperi :(

Vierailija
16.02.2012 |

Piti tulla oma hoitokertomus kun olin leikkauksessa niin lähettivät väärän. ( sama sukunimi ) Ikävää ajatella että ihmisten tärkeitä papereita voi mennä mihin vaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.



luin sen ja heitin roskiin.



olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D



Vierailija
2/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin joskus toisen samannimisen mummon resepti, kuin mitä meidän lapsi on. Onneksi ei ehditty syöttään lääkekuuria omalle lapselle... aika paljon virheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.

luin sen ja heitin roskiin.

olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D


ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?

Vierailija
4/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.

luin sen ja heitin roskiin.

olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D


ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?


mä en tee vammasia lapsia joten ei ole moista pelkoa;-)

Vierailija
5/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tältä perheeltä johon olisitte ottaneet yhteyttä.

hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.

luin sen ja heitin roskiin.

olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D

Vierailija
6/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tältä perheeltä johon olisitte ottaneet yhteyttä.

hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.

luin sen ja heitin roskiin.

olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuommoisesta mokasta pitää jotkut seuraukset olla. ei tuommoista saa tapahtua.

Vierailija
8/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu aivan varmasti.Liikaa töitä ja kiirettä.Sitä se liika työmäärä teettää,yksi ihminen hoitaa monen työt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät saa levitä ulkopuolisille. Jos joku soittelee että täällä on teidän sairaskertomukset, tulkaa hakemaan yms. niin voi hyvin ottaa poliisiin yhteyttä koska noiden tietojen ei kuulu olla muilla ihmisillä.



Jos siis saat muiden tietoja niin palauta ne sairaalaan äläkä ala soittelemaan ihmisille, että täällä teidän sairaskertomukset. Siinä on sitten sinullakin selittämistä mistä olet ne saanut, varsinkin kun et ole tehnyt asian korjaamikseksi mitään eli ottanut yhteyttä sairaalaan jonne ne kuuluvat.

Vierailija
10/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tämän kirjoittaja mutta pakko kommentoida

hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.

luin sen ja heitin roskiin.

olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D


ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?


mä en tee vammasia lapsia joten ei ole moista pelkoa;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla sitten olla lisääntymättä, koska esim adhd tai vaikka autismi eivät todellakaan näy missän raskaudenajan seulonnoissa. Eivätkä seulonnat muutenkaan ole aukottomia.

hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.

luin sen ja heitin roskiin.

olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D


ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?


mä en tee vammasia lapsia joten ei ole moista pelkoa;-)

Vierailija
12/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla sitten olla lisääntymättä, koska esim adhd tai vaikka autismi eivät todellakaan näy missän raskaudenajan seulonnoissa. Eivätkä seulonnat muutenkaan ole aukottomia.

hoitosuunnitelma. puhuttiin hoidosta ja sossuista ym.

luin sen ja heitin roskiin.

olisikin pitänyt ottaa yhteyttä sen hullun vanhempiin,ja kertoa, että se paperin on meillä. voi noutaa jos haluaa:D


ja ne ajattelis sun paska-aivo-nico-petteristäsi ihan samalla tavalla? Miltä tuntuisi?


mä en tee vammasia lapsia joten ei ole moista pelkoa;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iEn ole käynyt seulonnoissa ja mun kaikki lapset on terveitä)

ne voi kyllä sairastua ihan vaan sun läsnäolostasi tai vammautua onnettomuudessa. Sä et hallitse tätä maailmaa etkä elämää.

Vierailija
14/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tylsä kotiäitiolo???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iEn ole käynyt seulonnoissa ja mun kaikki lapset on terveitä)

ne voi kyllä sairastua ihan vaan sun läsnäolostasi tai vammautua onnettomuudessa. Sä et hallitse tätä maailmaa etkä elämää.


onko jotenkin sinusta pois jos mun lapset on terveitä? Eikö ole vaan hyvä asia ettei jokaisella lapsella ole jotain diagnoosia säästyy rutkasti verorahoja kun ei kaikilla ole adhd, asperger tai masennusta. Sulla taitaa olla ongelmallisia lapsia kun noin aloit meikää nimittelemään mutta huoli pois se on nykyään trendikästä jos on vaikka asperger. Mä tyydyn tähän vähemmän trendikkäämpään elämään.

Vierailija
16/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käsitellään satojen ihmisten papereita. Toki yksikin virhe on luottamuksellisissa asioissa liikaa, mutta ihmisiä ovat nämä papereita postittavat ja käsittelevät henkilöt ja jokainen meistä tekee joskus virheen. Ymmärrystä näissäkin tilanteissa.

Vierailija
17/17 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätetty vastaajaan viesti jostain sairaalasta aivan toiselta puolen Suomea. Siinä oikein vakavan kuuloinen hoitaja kertoi, että jossain testeissä oli löytynyt hälyyttävää, ja pitäisi heti ottaa yhteyttä sairaalaan. Viesti ei siis todellakaan ollut mulle tarkoitettu, en ollut käynyt lääkärissä aikoihin enkä varsinkaan siellä päin, mistä hoitaja soitteli.



Tästä on vuosia aikaa, toivottavasti sairaala sai tiedon välitettyä myös oikealle asiakkaalle! En nimittäin enää edes muista soitinko sairaalaan ja oikaisinko...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan