Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älyttömiä hintapyyntöjä huutiksessa esim. hokkareista

Vierailija
16.02.2012 |

Loppuunlytätyistä halpiksista, joita saa marketista kolmellakympillä pyydetään viittäkymppiä.



Sama taulutelkkareissa. Aikoinaan kalliista rojusta pyydetään hintaa, jolla saa kaupasta uusia, parempia ja isompia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just esim. kattelin Arabian Muumi -kulhoja ja järkytyksekseni huomasin, että porukka pyytää niistä huutiksessa enemmän, kuin mitä maksaa esim. Kodin1:ssä ihan uutena ostettuna ja ihan samat mallit. Siis kuka noita oikeen ostaa?!?



Itse pyrin laittamaan aina kohtuulliset hinnat, niin menee kaupaksikin.

Vierailija
2/2 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muissa lastentarvikkeissa. Ei yhtään katsota mitä tuote maksaa nykyään uutena. Jos esim. vaunut ovat maksaneet 800€ 5 vuotta sitten, ei niistä kukaan maksa 500€ nyt :)

Ja ne ylihinnoitellut toppahaalarit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla