Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö voinut muuta päivää keksiä paikallislehti protuleirin jutulle

Vierailija
06.04.2012 |

kuin pitkäperjantain?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Prometheusleirit eli protuleirit ovat elämänkatsomusleirejä nuorille" otsikolla alkaa

Vierailija
2/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielinen juntti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee nimeämättömälle paikallislehdelle julkisuutta, kun näin raflaavasti uskovaisten pyhäpäivänä kertovat ei-uskovaisten humputuksista.



Onneksi ei sentään ollut leffa-arvostelu, sehän se vasta olisi jumalanpilkkaa ollutkin. Eiku...

Vierailija
4/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siinä mainittu että Vapaa-ajattelijat edelleen vaihtavat Raamattuja pornolehtiin, edellisen kaupunkitempauksena hengessä? Nythän olisi sesonkiaikakin...



Vierailija
5/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa laittaa omalla nimellä (tai miksei koko perheenne nimissä) pitkä ja tulikivenkatkuinen paheksuva mielipideosastokirjoitus tähän sanomalehden kaavussa esiintyvään saatanan sanansaattajaan. Muista perustella kirjoituksessasi paheksuntasi ytimekkäästi. Kunnioitus sinua ja perhettäsi kohtaan varmasti kasvaa kohisten.

Vierailija
6/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni suomalaiset paikallislehdet ovat varsin harvoin tietyn uskonnon edustajien alaisuudessa, joten uutisointi myös muusta kuin vaikkapa kristinuskosta lienee ihan normaalia?



Olisiko ollut kauheaa, jos lehdessä olisi ollut juttu jostakusta hindusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa laittaa omalla nimellä (tai miksei koko perheenne nimissä) pitkä ja tulikivenkatkuinen paheksuva mielipideosastokirjoitus tähän sanomalehden kaavussa esiintyvään saatanan sanansaattajaan. Muista perustella kirjoituksessasi paheksuntasi ytimekkäästi. Kunnioitus sinua ja perhettäsi kohtaan varmasti kasvaa kohisten.

Vierailija
8/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään jutun osalta? Siis pitäisikö tänään olla lehdissä vain jotain jeesus ja pääsiäis juttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiselle jumalanpilkalle on saatava loppu !!!!!!!

Vierailija
10/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska provo ap! :D