Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Älyttömiä hintapyyntöjä huutiksessa esim. hokkareista
16.02.2012 |
Loppuunlytätyistä halpiksista, joita saa marketista kolmellakympillä pyydetään viittäkymppiä.
Sama taulutelkkareissa. Aikoinaan kalliista rojusta pyydetään hintaa, jolla saa kaupasta uusia, parempia ja isompia.
Kommentit (2)
ja muissa lastentarvikkeissa. Ei yhtään katsota mitä tuote maksaa nykyään uutena. Jos esim. vaunut ovat maksaneet 800€ 5 vuotta sitten, ei niistä kukaan maksa 500€ nyt :)
Ja ne ylihinnoitellut toppahaalarit...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Just esim. kattelin Arabian Muumi -kulhoja ja järkytyksekseni huomasin, että porukka pyytää niistä huutiksessa enemmän, kuin mitä maksaa esim. Kodin1:ssä ihan uutena ostettuna ja ihan samat mallit. Siis kuka noita oikeen ostaa?!?
Itse pyrin laittamaan aina kohtuulliset hinnat, niin menee kaupaksikin.