Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isorintaiset naiset, mistä löydätte siistejä paitapuseroita ?

Vierailija
14.04.2012 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoo- tai neulepaidat sopivat, kun antavat periksi rinnan kohdalta, muuten pitäisi olla valtavissa säkeissä.

Vierailija
2/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on rinnat ja lyhyt; mikään paitapusero ei näytä hyvältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Suomesta. Löytää olen kyllä koettanut.

Vierailija
4/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiteille löytyy melkein mist vain. Jälkimmäinen vaikeampi tapaus. Jotkut pushup malliset voi löytyy vaikka H&M:sta.

Vierailija
5/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hartiat. Kun on hartioitten (ja rinnan) kohdalta kokoa isompi kuin vyötäröltä ja lantiolta (enkä ole edes kapeavyötäröinen!), ja kun olen vieläpä lyhyt, niin hitusen hankala löytää istuvia paitoja... Vyötäröltä ja lantiolta suht hyvännäköinen paita ei mene rinnan kohdalta kiinni ja rinnan kohdalta kiinni menevät paidat eivät todellakaan laskeudu hyvin vyötärölle.

Vierailija
6/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiteille löytyy melkein mist vain. Jälkimmäinen vaikeampi tapaus. Jotkut pushup malliset voi löytyy vaikka H&M:sta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ns. lapasmalliset, niin käyttäisin löysää villapaitaa, ettei näy.

Vierailija
8/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiteille löytyy melkein mist vain. Jälkimmäinen vaikeampi tapaus. Jotkut pushup malliset voi löytyy vaikka H&M:sta.

Eikä H&M:llä ole ainakaan isorintaisille sopivia paitoja, siellä normaalit vaatteet ovat tosi kapeita rinnan kohdalla, ja isot mallit sitten ovat muutenkin isoja.

Sama muuten koskee kotelomekkoja. Täysin mahdotonta käyttää, jos on oikeasti isorintainen, kun sellainen mekko, joka istuu rinnan kohdalta, on kahden ihmisen levyinen lantion kohdalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvät valikoimat.

Vierailija
10/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.pepperberry.com



Omat koko mitoitus rintavarustuksen mukaan



vaatekoko + sitten kurvikkuus Curvy/Really curvy /Super Curvy.



Paitapuseroita, ihania mekkoja, trikoo- ja neulepuseroita, takkeja.



Saman konsernin toinen brändi myy alusvaatteita isorintaisille osoitteessa www.bravissimo.com. Liivien osalta minulle ainakin (kuppikoko 90F) ei oikein löytynyt sopivaa. Mitoitus erilainen kuin meikäläisissä.



Tulee viikossa postissa. Hyvät alevalikoimat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaatteissa laatu oli todella hyvä. Olen tilannut 4-5 mekkoa, shifonkipuseron ja jakun.



Työn laatu todella hyvä samoin kankaat.



Jakut ja mekot vuorillisia kuten kunnon vaatteessa kuuluu olla, mitkään NP:n ylihintaiset rytkyt ei pärjää näiden rinnalla.

Vierailija
12/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sellaisia abut 100 eurn paitiksia, joissa on kurvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi oltava nuotoonommeltu, jotta näyttäisi hyvältä. Jos tasapaksu joka puolelta, yläkroppa näyttää valtavalta!

Vierailija
14/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on muuten sopivan kokoinen niin kiristää rintojen kohdalta



jos sopii rintoihin niin on ihan kamala teltta



t. DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla löytämättä paitoja?



tai ehkä tissit on NIIN TOSI ISOT.



Mulla 60G ja löydän aina paitoja. Menee S-koko...että nää on kait pienet sitten.

Vierailija
16/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepperberry (ent. Bravissimo) on ihan superhyvä. Sieltä olen tilannut monta kertaa, ja myymälässäkin käynyt ostoksilla Lontoossa.



Jänniä nuo katkeran kuuloiset lapaskommentit ;)

Vierailija
17/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylhäältä saat hinnat euroiksi.



Ja kannattaa tosiaan katsoa ne alevalikoimat myös. :-)



nro 11.

Vierailija
18/18 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla löytämättä paitoja?

tai ehkä tissit on NIIN TOSI ISOT.

Mulla 60G ja löydän aina paitoja. Menee S-koko...että nää on kait pienet sitten.

kirjaimesta huolimatta kuppisikin ovat melko pienet. Nimittäin kuppienkin koot kasvavat ympärysmitan myötä. Sinun kuppisi ovat samankokoiset, kuin 65 F, 70 E, 75 D tai 80 C. 85 E-kupit ovat ihan eri kokoluokkaa.